پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118460
شهرستان فارسان به عنوان قطب گردشگري استان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3130

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه اي نماز جمعه اين هفته فارسان با اشاره به مظلوميت مردم غزه افزود: رژيم غاصب و جعلي صهيونيستي بعد از30 روز تهاجم وحشيانه زميني ، هوايي و دريايي با حمايت و پيشتباني امريکا و غرب و دولت هاي مزدور منطقه و سکوت مجامع مدعي جهاني بر عليه مردم مظلوم و بي پناه و محاصره شده غزه عليرغم نسل کشي و کشتار کودکان و هزينه کردن مليارد ها دلار به همراه داشت.

امام جمعه فارسان گفت جنگ غزه در نوع خود يکي از فجيح ترين جنايت هاي بشري در تاريخ کنوني مي باشد که نتوانستند يک وجب از خاک غزه را در اشغال خود نگه دارند و مقاومت معجزه اساي اين مردم مظلوم را نشان مي دهند بلکه اين جنگ موجب افتضاح در سرايه جهاني پيش از گذشته اسرائيل و حاميانش شد.

خطيب جمعه فارسان در ادامه ضمن تجليل از خبرنگاران شهيد دوران انقلاب تاکنون و تشکر از زحمات خبرنگار شهرستان فارسان با اشاره به سفر رياست جمهور و هيئت دولت در استان افزود : در سفر رياست جمهور و هيئت دولت به فارسان بيش از 70 طرح با اعتبارات مناسب براي استان در نظر گرفته شد که در اين سفر چهار طرح عمده بزرگ مصوب شد که سه طرح آن براي شهرکرد و بروجن در نظر گرفته شد.

وي تصريح کرد : پيشنهاد مي شود مسئولين استان با پيگيري خود اين استان را به عنوان پايتخت گردشگري کشور به تصويب برسانند و شهرستان فارسان را به عنوان قطب گردشگري استان در اولويت اول قرار داده و مسير راه آهن اين استان به خوزستان را در صورت امکان و طبق نظر کارشناسان به فارسان قرار داده که اين شهرستان و مردم قابليت آن را دارند.

وي ادامه داد اين شهرستان با ورود خط راه آهن از بن بست محروميت بيرون ايد گرچه اتمام سد غدير باباحيدر و باز شدن تونل دشتک و توسعه بيمارستان از هدايايي اين سفر پر برکت رياست جمهور به استان براي فارساني ها بود.

در پايان اين مراسم از محمدي خبر نگار شهرستان فارسان تقدير و قدراني شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html